vineri, 9 noiembrie 2012

Paste cu branza americane





Imi plac pastele fainose si imi place branza dar intotdeauna mi-am inchipuit ca celebrele mac&cheese sunt inutil incarcate cu sosul alb ... Am gasit insa la Ama aceasta reteta in care sosul din rantas si lapte e ceva mai usor fiind facut doar din lapte si faina, iar eu am folosit faina intergrala asa ca am obtinut o varianta acceptabila a acestui fel de mancare. Si cum acea jumatate a familiei careia nu-i plac pastele si vrea carne la orice masa a mancat o portie si i-a placut, zic ca e o reusita!

inrgediente (pentru 3 portii):
- 200 gr paste fainoase
- 250 ml lapte
- 1 lingura faina integrala (am pus o lingura cu varf, dar sosul a fost destul de gros, cred ca se poate pune o lingura rasa doar)
- 200 gr cascaval ras
- 50 gr branza cu mucegai
- sare, boabe de mustar rasnite
metoda:
- se pune la fiert apa cu sare; cand incepe sa fiarba se pun pastele, care se fierb timpul indicat pe pachet minus 2 minute;
- se rade cascavalul, iar branza cu mucegai se rupe bucatele;
- se amesteca faina cu aproximativ jumatate din cantitatea de lapte si cu mustar; se pune pe foc, amestecand mereu; cand incepe sa se ingroase se adauga restul de lapte, se lasa sa dea un clocot si se ia de pe foc; se adauga branza si se potriveste de sare;
- se amesteca pastele cu sosul de branza; se toarna intr-o tava unsa cu unt si se coace la foc mediu 15-20 de minute pana pastele incep sa se rumeneasca.

Pofta buna!

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...