luni, 23 martie 2015

Cornulete fragede cu iaurt




Aceasta este a treia reteta pe care am incercat-o din cele 3 carti de bucate ale Laurei Adamache pe care le-am primit in dar de la Editura Sian, azi fiind randul cartii "Aluaturi dulci si sarate. 24 de retete delicioase" sa fie sursa de inspiratie. A treia reteta si a treia reusita, lucru care nu ma mira pentru ca orice reteta de-a Laurei am incercat a iesit asa cum trebuia, iar aceste cornulete sunt cum promite titlul retetei, adica fragede, si cum promite subtitlul cartii, adica delicioase!

ingrediente:
- 250 g faina
- 125 g iaurt
- 125 g unt
- 2 linguri zahar pudra vanilat
- 1/2 plic praf de copt
- un varf de cutit sare
- 100 g ciocolata -Laura a pus alba, eu am ales ciocolata cu lapte
- zahar pentru pudrat
metoda:
- se topeste untul pe baie de aburi apoi se lasa sa se raceasca;
- se amesteca faina cu zahar, sare, praf de copt, iaurt si unt; se framanta pana se obtine un aluat omogen;
- se intinde aluatul pe blatul usor infainat pana ajunge un disc cu grosimea de 0,5 cm;
- se taie aluatul in 8 parti egale;
- la baza fiecarui triunghi se pune o bucata de ciocolata, apoi se ruleaza cornuletul;
- se coc cornuletele, pe tava cu hartie de copt, la 180 de grade C, timp de 15-20 de minute, pana se rumenesc usor;
- se pudreaza cu zahar vanilat si se servesc calde sau reci.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...